/uk/cart/add/?ajax=True

Знайти за розміром

Внутрішній діаметр
Зовнішній діаметр
Висота

Оплата і доставка, повернення та обмін

Оплата і доставка

Для того, щоб Ви могли отримати замовлений товар, ознайомтесь із можливими варіантами його оплати та доставки.

Після завершення формування замовлення, до Вас телефонує менеджер з метою перевірки правильності здійсненого вибору та з’ясовує деталі щодо зручних шляхів його транспортування і оплати.

Відправлення товару відбувається лише після 100% попередньої оплати згідно виставленого рахунку-фактури, в якому вказано необхідні банківські реквізити. Оплата за транспортування вантажу відбувається за рахунок покупця під час його одержання.

Після відправки товару Вам буде повідомлено номер декларації на вантаж та дату його прибуття.

У випадку виникнення додаткових питань щодо оплати та доставки замовлення, зверніться до менеджерів за вказаними номерами телефонів:

Увага!

Під час отримання придбаного товару обов’язково перевірте комплектність та інші його технічні характеристики. У випадку виявлення пошкодження товару чи неповної його комплектації – відразу зателефонуйте менеджерам для прийняття відповідного рішення.

Оплата і доставка

  1. Повернення покупцем товару та одержання 100% вартості може здійснюватись, якщо з моменту його отримання пройшло не більше чотирнадцяти днів, та з наступних причин:

    • наявні розбіжності в технічній документації;

    • помилка менеджера при визначені товару;

    • помилка працівників складу при формуванні Вашого замовлення;

    • брак виробника.

  2. Вимоги до товару при його поверненні:

    • товар не повинен мати механічних дефектів та слідів встановлення і експлуатації;

    • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, незалежно від причини його повернення;

    • упаковка не повинна містити будь-які написи і/або бути пошкодженою (розтин упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням).
  3. Порядок повернення товару. Для повернення товару необхідно додати копію документа, що підтверджує факт його придбання саме в інтернет-магазині “ПСВ-підшипник” (товарний або касовий чек).

  4. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням з менеджером, визначивши місце прибуття та особу, котра його буде одержувати. Після відправки, необхідно обов’язково повідомити номер декларації відправлення і номер мобільного телефону відправника. Категорично не допускається обклеювання упаковки скотчем, а також будь-які зміни, що призводять до втрати первісного товарного вигляду. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару і не оплачує витрати, пов’язані з транспортуванням та зберіганням товару, що повертається.

  5. Згідно положень п. 1 ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач має право на обмін товару належної якості лише впродовж чотирнадцяти днів з моменту його одержання, за умови дотримання наступних вимог:

    • товар не використовувався;

    • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

    • наявний розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

  6. Поверненню та обміну не підлягають товари належної якості, поставлені за індивідуальним замовленням або підібрані самостійно Покупцем, в тому числі за невірно вказаними технічними характеристиками. Відмова постачальника за одним або кількома найменуваннями виконаного замовлення не буде підставою для відмови покупця від інших позицій із даного замовлення.

  7. При поверненні товару, продавець залишає за собою право провести відповідну експертизу з метою встановлення можливих фатів порушення його якісних, технічних та інших характеристик.

  8. При поверненні товару, інтернет-магазин “ПСВ-підшипник” зобов’язується повернути повну вартість не пізніше, ніж через 5 днів з моменту його отримання або, в разі необхідності, після проведення відповідної експертизи. Повернення грошових коштів здійснюється у зручний для Покупця спосіб.

    Для отримання додаткової інформації, висловлення будь-яких претензій щодо діяльності інтернет-магазину “ПСВ-підшипник”, надання рекомендацій та пропозицій щодо покращення обслуговування клієнтів, здійснюється в індивідуальному порядку або шляхом направлення письмового звернення. Відповідь із визначеної проблематики буде підготовлено у найкоротші терміни та надано вичерпну інформацію.