/en/cart/add/?ajax=True

Find by size

Inner diameter
Outer diameter
Height

Information1

Підшипник, як частина опори або упору, що підтримує вал.

Основне призначення підшипників - це необхідна підтримка валів і осей, що обертаються в певному порядку щодо навколишнього простору. Підшипники забезпечують цим конструкціям потрібний рівень коливання (обертання), при цьому сприймаючи навантаження, які впливають на них в процесі роботи. Можна також сказати, що призначення підшипників - це вплив на зниження втрат в терті, знос і енергії, які можуть відбуватися в процесі роботи вала або опори.

Основні типи сучасних підшипників.

Підрозділ підшипників відбувається за двома основними критеріями, - це тип тертя і вид навантаження, що сприймається механізмом.

Щоб умовно розділити підшипники по типу тертя, введено дві основні категорії виробів:

  • Підшипники ковзання. Конструкція такого виробу передбачає ковзання опорного ділянки вала (розподільного, колінчастого) по поверхні підшипників.
  • Підшипники кочення. Такі вироби замінюють силу тертя шляхом впровадження кочення за допомогою використання роликів або кульок, які розташовуються між поверхнями опори вала і підшипника. Ці конструкції можуть бути наполегливими (сприймати навантаження по осі), радіальними (сприймати відповідні навантаження), радіально-наполегливими (сприймати і такі, і такі навантаження)

         Особливості конструкції підшипників.

Якщо мова йде про особливості конструкції радіального характеру, то це, в першу чергу, залежить від призначення підшипників і його режиму роботи. У процесі складання вузлів різної спрямованості потрібно пам'ятати про особливості установки радіального зазору, який буде встановлюватися між тілами, призначеними для кочення.

Крім перерахованого вище, обробка цапфи вала безпосередньо залежить від призначення підшипника. Тому, посадка вироби може бути наступного характеру:

  • Легкоходовою
  • Широкоходовою
  • Звичайно ходова

Рекомендації по збільшенню терміну служби підшипників.

Щоб збільшити ефективність роботи підшипників, необхідно уважно стежити за рівнем навантажень, які розподіляються на вузли підшипників, а також здійснювати періодичні роботи з виставлення коректної співвісності для правильного обертання валів. У таких випадках, допускається використання лазерної системи центрування. Крім цього, рекомендується регулярно проводити динамічне балансування в опорах виробах і контролювати стан мастила в конструкції підшипника.
Повернутися на попередню сторінку